- Preu Presencial (veure PDF)
- Preu Online (veure PDF)
- Inici: Septembre 2021
- Fin: Juny 2023
- Hores: 2.000 lectives i 350 de pràctiques
- Títol: Tècnic Superior
- Pràctiques: 350h el segon any (veure llistat d’empreses col·laboradores)
- Horari: de 9 a 15h el primer any i de 15 a 19h el segon any
- Modalitat: Presencial
Grau Superior en Marketing Digital i Publicitat
TREBALLA EN UN DELS SECTORS MÉS DINÁMICS I AMB MÉS INSERCIÓ LABORAL. DESENVOLUPA LA TEVA CREATIVITAT, AMB NOVES TECNOLOGIES, AMB NOUS MÈTODES. CREA WEBS, APPS, BANNERS I FLYERS. TREBALLA EN ESDEVENIMENTS. ÉS ARA O MAI.
I RECORDA…. MARKETING IS THE BOSS!!
Modalitats
Aquest Grau Superior s’imparteix en modalitat PRESENCIAL i ONLINE.
Finalitat
Formem l’alumnat de Marketing i Publicitat per a assolir càrrecs de responsabilitat dins els departaments comercials, marketing i publicitat d’empreses de qualsevol mida.
A més fomentem llur esperit emprenedor de tal manera que en un futur puguin també destacar com a empresaris i empresàries.
- Creatiu publicitari
- Community Manager
- Expert en SEO i SEM
- Tècnic en Publicitat
- Organitzador d’esdeveniments de marketing i comunicació
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
- Cap de vendes
- Tècnic/a de marketing
- Tècnic/a d’investigació comercial
- Consultor junior
Titulació Espanyola
Tècnic/a Superior en Marketing i publicitat, títol atorgat per la Generalitat de Catalunya.
Accés
Batxillerat, Grau Mitjà o equivalent a efectes acadèmics o prova/curs d’accés a partir de l’any que es compleixin 19 anys.
Titulació Britànica
Títol oficial HND (Higher National Diploma in Business) atorgat per Pearson del Regne Unit. Aquest títol es opcional.
Continuïtat acadèmica
En acabar un cicle de grau superior es pot accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau espanyol o directament a l’últim curs de grau universitari britànic amb el HND.
Mòduls professionals
2 cursos acadèmics (2.000h)
- Gestió econòmica i financera de l’empresa
- Investigació comercial
- Treball de camp en la investigació comercial
- Llançament de productes i serveis
- Polítiques de marketing
- Mitjans i suports de comunicació
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Marketing digital
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments
- Formació i Orientació laboral
- Mòduls d’idioma: Business English
- Mòdul de Projecte de marketing i publicitat (marketing plan)
- Mòdul de Formació en Empreses:
Són 350 h a desenvolupar dins l’àmbit empresarial, amb l’objectiu de posar en pràctica tots els conceptes teòrics i de procediment que s’han après.
Per a més informació visita el Web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.