Implica’t en un dels sectors més dinàmics i amb més inserció laboral. Desenvolupa la teva creativitat, amb noves tecnologies, amb nous mètodes. Crea webs, apps y banners. Treballa a esdeveniments. I recorda…MARKETING IS THE BOSS!!
- Preu Presencial (veure PDF)
- Preu Online (veure PDF)
- Inici: Septembre 2022
- Fin: Juny 2024
- Hores: 2.000 lectives i 350 de pràctiques
- Títol: Tècnic Superior
- Pràctiques: 350h el segon any (veure llistat d’empreses col·laboradores)
- Horari: de 9 a 15h el primer any i de 15 a 19h el segon any
- Modalitat: Presencial
Finalitat
Formem l’alumnat de Marketing i Publicitat per a assolir càrrecs de responsabilitat dins els departaments comercials, marketing i publicitat d’empreses de qualsevol mida.
A més fomentem al nostre alumnat l’esperit emprenedor de tal manera que en un futur puguin també destacar com a empresaris i empresàries.
- Creatiu publicitari
- Community Manager
- Expert en SEO i SEM
- Tècnic en Publicitat
- Organitzador d’esdeveniments de marketing i comunicació
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
- Cap de vendes
- Tècnic/a de marketing
- Tècnic/a d’investigació comercial
- Consultor junior
Titulació Espanyola
Tècnic/a Superior en Marketing i publicitat, títol atorgat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Accés
- Batxillerat, Grau Mitjà o equivalent a efectes acadèmics o prova/curs d’accés a partir de l’any que es compleixin 19 anys
- Entrevista personal d’admissió
- Carta de presentació
Continuïtat acadèmica
En acabar un cicle de grau superior es pot accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau espanyol i al Bachelor in Business awarded by London Metropolitan University
Mòduls professionals
2 cursos acadèmics (2.000h)
- Gestió econòmica i financera de l’empresa
- Investigació comercial
- Treball de camp en la investigació comercial
- Llançament de productes i serveis
- Polítiques de marketing
- Mitjans i suports de comunicació
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Marketing digital
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments
- Formació i Orientació laboral
- Mòduls d’idioma: Business English
- Mòdul de Projecte de marketing i publicitat (marketing plan)
- Mòdul de Formació en Empreses:
Són 350 h a desenvolupar dins l’àmbit empresarial, amb l’objectiu de posar en pràctica tots els conceptes teòrics i de procediment que s’han après.
Per a més informació visita el Web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Seminaris professionals
- Marketing digital
- Empleabilitat
- Disseny publicitari
- Planificació de projectes
- Oretòria i presentació
- Creativitat aplicada