Grau Superior en Marketing i Publicitat

Implica’t en un dels sectors més dinàmics i amb més inserció laboral. Desenvolupa la teva creativitat, amb noves tecnologies, amb nous mètodes. Crea webs, apps y banners. Treballa a esdeveniments. I recorda…MARKETING IS THE BOSS!!

Finalitat

Formem l’alumnat de Marketing i Publicitat per a assolir càrrecs de responsabilitat dins els departaments comercials, marketing i publicitat d’empreses de qualsevol mida.
A més fomentem al nostre alumnat l’esperit emprenedor de tal manera que en un futur puguin també destacar com a empresaris i empresàries.

  • Creatiu publicitari
  • Community Manager
  • Expert en SEO i SEM
  • Tècnic en Publicitat
  • Organitzador d’esdeveniments de marketing i comunicació
  • Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
  • Cap de vendes
  • Tècnic/a de marketing
  • Tècnic/a d’investigació comercial
  • Consultor junior

Titulació Espanyola

Tècnic/a Superior en Marketing i publicitat, títol atorgat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

logo generalitat departament educació

Accés

  • Batxillerat, Grau Mitjà o equivalent a efectes acadèmics o prova/curs d’accés  a partir de l’any que es compleixin 19 anys
  • Entrevista personal d’admissió
  • Carta de presentació

Continuïtat acadèmica

En acabar un cicle de grau superior es pot accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau espanyol i al Bachelor in Business awarded by London Metropolitan University

Mòduls professionals

2 cursos acadèmics (2.000h)

  • Gestió econòmica i financera de l’empresa
  • Investigació comercial
  • Treball de camp en la investigació comercial
  • Llançament de productes i serveis
  •  
  • Polítiques de marketing
  • Mitjans i suports de comunicació
  • Atenció al client, consumidor i usuari
  • Marketing digital
  • Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Relacions públiques i organització d’esdeveniments
  • Formació i Orientació laboral
  • Mòduls d’idioma: Business English
  • Mòdul de Projecte de marketing i publicitat (marketing plan)
  • Mòdul de Formació en Empreses:
    Són 350 h a desenvolupar dins l’àmbit empresarial, amb l’objectiu de posar en pràctica tots els conceptes teòrics i de procediment que s’han après.

Per a més informació visita el Web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Seminaris professionals

  • Marketing digital
  • Empleabilitat
  • Disseny publicitari
  • Planificació de projectes
  • Oretòria i presentació
  • Creativitat aplicada